به گزارش مشرق، سایت گوگل اخیراً نقشه‌ای را بر روی سایت گوگل مپیا قرار داده و مدعی شده است که این نقشه خانه حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران است.
گوگل این نقشه را در دسترس کاربران خود قرار داده و به گونه‌ای وانمود کرده است که گویا منابع این سایت به سختی توانسته‌اند نقشه مهم! خانه حاج قاسم را در تهران پیدا کنند.
این در حالیست که سردار قاسم سلیمانی اساسا در قالب و چارچوب معادلات سرویس‌های امنیتی غرب زندگی نمی‌کند و آنطور که خودش بارها و بارها تأکید کرده است، همانند بسیجی‌ها می‌زید. 

آنهایی که حاج قاسم را بشناسند، می‌دانند که منزل این سردار دلاور نه در شهر زادگاهش یعنی کرمان و نه در تهران؛ هیچگاه یک منزل امنیتی و با آدرس نامشخص نبوده است.

منزل حاج قاسم در کرمان محل برگزاری عزای حضرت فاطمه(س) است.

مردم شهر کرمان، هر سال در شب شهادت حضرت زهرا(س) و در قالب هیئت عزاداری، پس از طی کردن مسیری از خیابان‌های شهر در خانه فرمانده بسیجی لشکر 41 ثارالله حضور می‌یابند و عزاداری می‌کنند.

این در حالیست که نقشه‌ای که گوگل بر فرض صحت از نقطه جغرافیایی منزل سردار سلیمانی منتشر کرده است نیز کشف تازه‌ای محسوب نمی‌شود و گوگل در واقع نقشه خانه‌ حضرت زهرا(س) را برای تمام کاربرانش منتشر کرده است.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران و اندیشکده‌های امنیتی غربی باید بدانند قاسم سلیمانی مقتدایی چون خمینی(ره) دارد که هنگامیکه توسط وزیر اطلاعات وقت به بیت ایشان خبر داده می‌شود که رژیم صدام قصد دارد منطقه جماران را بمباران کند، در ذیل نامه وزیر اطلاعات، ضمن مخالفت با نقل مکان از جماران، این بیت شعر را می‌نویسد:
 
"بر در میکده‌ام دست فشان خواهی دید
پای کوبان چو قلندر صفتان خواهی دید
از اقامت‌گه هستی به سفر خواهم رفت
به سوی نیستیم، رقص‌کنان خواهی دید"