سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاکریز

والمپیک آغاز شد وچند روز دیگر تمام میشود . قهرمانان المپیکی از لندن خواهند آمد و چند سکه بگیرند یا نگیرند کم کم به فراموشی سپرده می شوند . هنوز کاروان المپیک نیامده اردوهای پر هزینه تیم ملی فوتبال در کشورهای اروپایی آغاز شده . جناب سرمربی تیم را کشور به کشور می چرخاند تا شاید تیمی دسته چندمی پیداکند و با دادن مبالغ هنگفت چند بازی تدارکاتی انجام دهد .
اگر خوب اهل حساب و کتاب باشیم در می یابیم که شاید همه ی کشتی گیران و وزنه برداران در طول 4 سال تمرینشان به اندازه شش ماه حقوق سرمربی تیم فوتبال خرج برگردن ملت نگذاشته باشند .با این همه بارها پرچم ایران را در قلب غرب به اهتزاز در آروردند . وبارها در مرکز ترویج فساد و هم جنس بازی سربه سجده شکر گذاشتند و با فریاد یاعلی مددشان و یا ابوالفضل ارزشهای دینی و ملی را به رخ جهانیان کشیدند. واین در حالیست که متاسفانه برخی فوتبالیستها وقتی به گل می رسند حرکاتی انجام می دهند که مدتها موجب شرمساری ایران و ایرانی می شوند. چه خوب می شد مسئولین قید این فوتبالو می زدند و پولها روخرج ورزشکارانی می کردند که بوی شرف داشته باشند و غیرت از بازوانشان بریزد . البته فوتبالی خوب هم کم نداریم ها . یادگل حمید استیلی به آمریکا و گل خدادادمون به استرالیا دل هر ایرانی رو شاد می کنه اما .... راستی تیم ملی کی بازی داره؟؟!!
 





برچسب ها : المپیک . فوتبال  , 
      

اکنون که دقایقی بیش به افطار نمانده دربیشتر خانه ها سفره ها آماده شده. اما سفره ها با هم تفاوت دارد . در سفره ای آنچنان مواد غذایی چیده شده که سفره نشینانش نمی دانند اول کدام غذا را تناول کنند . و در سفره هایی تکه نانی و قدری سوپ و لیوانهای چای . وخانه هایی که دیگر سفره ای پهن نمی شود . چون چیزی نیست که برسر سفره بنهند . چشم انتظارند که شاید مؤمنی بردر خانه آید و وعده غذایی از کرامتش احسان کند . خدایا تو دستگیر ناتوانان باش ...




      

به کدامین گناه .... میکشند. می سوزانند . زن .کودک.پیر.جوان .
آیا دیگرحامی حقوق بشری نیست که دم برآورد ؟ تجاوز به ناموس مسلمانان. قتل عام .سوزاندن خانه و کاشانه .بیرون راندن از سرزمین اجدادی . فقط به بهانه کشته شدن یک بودایی در درگیری با یک مسلمان . کجایند حامیان دروغگوی حقوق بشر ؟ ای مسلمانان اتحاد .اتحاد .

کشتار مردم مسلمان میانمار Killing Muslim people of MyanmarKilling Muslim people of Myanmar کشتار مردم مسلمان میانمارکشتار مردم مسلمان میانمار Killing Muslim people of MyanmarKilling Muslim people of Myanmar کشتار مردم مسلمان میانمار




      

درروزهای ماه رمضان ومیهمانی خدا، آنچه قیمتش افزایش می یابدو میزبان خریدار آن است اخلاص است .تنها گرسنگی و تشنگی نیست که تن را برای آزمونی بزرگ آماده می کند .امساک که می گویند در تمام وجوه باید جاری باشد . نمی توان گفت که نخوردن و نیاشامیدن مهمترین آن است .چراکه اگر چشم به خطا رود و آنچه نباید ببیند و ببیند دیگر میزبان روی بر خواهد گرداند و جایی برای نشستن برسفره اش پیدا نخواهی کرد . البته کرامتش آنچنان گسترده است که کسی بی نسیب از اطعامش نمی ماند .خطای زبان و خطای هر یک از اعضای بدن در میزان اخلاص تاثیر دارد و میزبان نیز به همان اندازه که توانسته ایم درفاصله گرفتن از پلیدیها و زشتیها موفق باشیم ، تکریممان خواهد کرد .انسان در محدودیتها عطشی دارد که در آزادی ندارد . آنچه مهم است اینکه این عطش در زنجیر آدمی قرار گیرد.و اگر چنین شد انسان خاکی می شود خلیفه الله .   





برچسب ها : روزه .  , 
      

مدتهاست چند آقاوزیر با اعصاب مردم بازی می کنند و به نوعی آنها را سرکار گذاشته اند . ازاین یکی می پرسی چرا مرغ گرون شده ؟ میگه جوجه ریزی نکردیم .از اون یکی می پرسی چرا مرغ توی بازار کم شده ؟ میگه در حال جوجه ریزی هستیم . مردم موندنو مرغ کیلویی حدود 8هزار تومانی .از 25/4/91 تا امروز 29/4/91 قیمت مرغ در مشهد 1850 تومان افزایش داشته و به کیلویی 7800 تومان رسیده . آیا این مدیریت است ؟ آیا این برای حمایت از تولید است ؟ در آستانه ماه مبارک رمضان مردم چه کنند ؟ این هم صف 500متری مرغ در میدان استقلال مشهد . البته چندفروشگاه در حال توزیع هستند .اگر مرغها روانه زیر زمینهای فروشگاهها نشود . بنازم به این مردم صبور وفداکار که مشکلات و بی عرضگی برخی مدیران را تحمل می کنند. 


 Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/





برچسب ها : مرغ .مقاومت .مشهد  , 
      

اوج می گیری . بالا وبالاتر . در اعماق آسمانها گویی به دنبال گمشده ای می گردی . ابرها به زیر می کشی و رو سوی کهکشانهایی داری که شاید هنوز پای آدمی به آنها نرسیده باشد . به خود می آیی . من به دنبال چه به آسمانها آمده ام . او که در پیش هستی نه در آسمانها که درخانه دل جای دارد . ناگاه نوری در زمین تورا فرا می خواند . آه خدایا اینجا کدام قطعه از جهان هستی است که مرا به خود می خواند . و فرود می آیی . با همان سرعتی که اوج گرفتی به سوی نوری در زمین فرود می آیی . بوی فرشتگان خدا می آید . هر چه بیشتر فرود آیی آن نقطه از زمین بیشتر رخ مینماید . مناره های بلند و گنبد خضرا نشانه ای دارد . آری اینجا مدینه است شهر پیامبر صلوات الله علیه . همان است که روزهایی نه چندان دور پیامبراسلام و اهل بیت پاکش در آن زندگی کردند . نفس کشیدند و مردم را به دین خدا دعوت کردند. مدینه نه یثرب . همان شهری که مردمش سالیان سال برهم شمشیر کشیدند وخونها به ناحق ریختند . برسرجاهلیت شان دختران زنده به گور کردند و بتها پرستیدند . محمد (ص) آمد . دست به دامنش شدند که داورباش بین ما و با عدالتت برما حکم بران . از آن پس آنجا که تو درآن فرود آمدی ، شد مدینة النبی . شهر رسول خدا .همان شهرکه خانه ای در خود داشت که محمد مصطفی پیامبر اسلام (ص) بردر آن می ایستاد و می فرمود اسلام علیکم یا اهل البیتی .  
        بگو بینم آیا کوچه های بنی هاشم را می بینی ؟ آیا درنیم سوخته خانه علی (ع) را می بینی ؟ آیا کوچه ای که مادری را در حضور کودکش کتک زدند هنوز هست ؟  
آری اینجا مدینه است . همان شهری که ساکنینش وصی پیامبر خدا را سالها خانه نشین کردند و حاکم شدند تا عقده های بدر واحد و خیبر را که همچون غده های چرکین در دلهایشان پینه بسته بود بگشایند . همانها که زهرا (س) را بین درو دیوار ....
آه از بقیع آه ازبقیع آه ازبقیع


                                                                    





برچسب ها : مکه.مدینه.حج  , 
      

خجسته میلادسه گل بیت علی وزهرا،حسین وعباس وسجادعلیهم السلام ،اولی مظهررشادت وشهامت ،دومی نمادایثار وعشق به ولایت ،سومی نشانی ازصبروعبادت ،برمومنین و ولایتمداران مبارک باد.




      
<      1   2   3   4