سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاکریز

ا
ن
ت
خ
ا
ب
ا
ت
پیش به سوی حضور حداکثری .یاعلی امت حزب الله





برچسب ها : انتخابات. مجلس.مردم.  , 
      

تصویر حاضر از علیرضا نوری زاده روزنامه نگار وابسته و از عناصر مرتبط با موساد در حال چت تصویری با دختری است وی چنان دلبری و لودگی از خود نشان می دهد که انگار یک جوان 16 ساله دبیرستانی (در اوج شهوت) با دوست دختر خود چت می کند!!

جالب تر اینکه شعارهای اخلاقی و حکیمانه این آقا را در برنامه های مختلف ماهواره ای هر شب پخش می شود !! و نوری زاده  هر شب در شبکه های ماهواره ای از برابری حقوق زنان دم می زند و برای آزادی زنان فمینیست در ایران غش می کند . 
این تصویراولین و آخرین نمونه از فساد اخلاقی این افراد نیست و همین چند هفته گذشته ابعاد جدیدی از رسوایی های اخلاقی افرادی چون مهاجرانی و اکبر گنجی در رسانه ها منتشر شد .

اخیرا نیز علیرضا نوری زاده مأمور موساد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «روژهه لات» خطاب به سران فتنه پیشنهاد کرده است که باید دروغ جمهوری اسلامی درباره محرم را فاش کنید وگرنه محرم همیشه به نفع رژیم اسلامی خواهد بود!
نوری زاده می گوید، در ماجرای عاشورا حق با یزید بود ولی جمهوری اسلامی حق را به امام حسین داده است!! و این کاملاً به ضرر جنبش سبز است!
نوری زاده در واکنش به خبر انتشار این فیلم گفته است : رژیم (نظام) فیلمی را در اینترنت ساخته است که در آن من با یک خانمی ارتباط نامشروع دارم که سندیت ندارد !!!

 




      

عجب ملت ماهی. برپدیدآورندگان حماسه نهم دیماه 88 صلوات

الهم صل علی محمد وآل محمد

        




      
<      1   2   3   4