سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاکریز

سر زدم به یه نوشته از سیب سبز یادم از جبهه افتاد . یادم از یه شب سخت نزدیک بستان . یه شبی که گلهای بوستان امامو پرپر کردن . مونده بودیم پشت خاکریز دشمن بدون بدون آب غذا با تفنگای خالی از بوی باروت . مونده بودیم که شاید کسی بیاد . مونده بودیم باصدای نعره بعثیا . باصدای رقص و آواز جشن و شادیشون . کنارم گلهایی پرپرو غرق به خون . دورمون پر بود از مین جنون . منتظر که یکی صداکنه . اون طرف یکی یکی گلهای امامو می بردن . زخمیاشو تیر خلاصی می زدن . دادو بیداشون توصدای غرش تیرهای رصام گوشامون رو کر میکرد . میچکید قطره های خونی که به کف گرفته بودم . شاد از اینکه منم سهمی در شکستن سکوت دارم . یه صدای آشنا نه یه دست آشنا منو آورد پشت این خاکریز . تو بگو چیکار کنم .





برچسب ها : گلهای پرپر  , 
      

فکر کنم تو برای وزیر شدن لایقی ها . اگه من رییس جمهور بشم زودی تو رو پیشنهاد می دم . حالاکه وزیر و معاون وزیر شدن چیزی نیست . نماینده مجلس . شایدم یه روزی استاندار . زن و مرد نداره . بدیش اینه یه چند ماهی مرخصی استعلاجی میخوان . کی میدونه. اونایی که می بینن نظرشون محترمه . شماچی میگین وزیر میشین ؟


      

اسلام علیکفاطمه گل گلهای بهشت است


      

ماه مبارک رمضان در حال گذر است . ماهی که همه شاهدیم خداوند در های رحمتش را باز کرده و هر گناهکاری را برای توبه دعوت کرده . ماهی که به گفته مسوولین قضایی قتل و جنایت به حداقل آن در طول سال می رسد . راستی برای چه این اتفاق می افتد . یعنی آن زورگویان و قاتلان و جنایتکارا ن خوی آدمی پیدا می کنند ؟ یا نه می ترسند که معنویت این ماه گریبان آنان را سخت بگیرد . به هر حال یکی از برکات این ماه نیز برگشت عده ای گناهکار به سوی حق و حقیقت خود است که آرزو می کنیم خداوند متعال این نعمت را ارزانی مانیز بنماید که به درگاهش توبه کنیم .




      

هر روزکه از افشای ابعاد اغتشاشات اخیر می گذرد عرصه بر موسوی تنگتر می شود و او در تصمیم گیری برای ایستادگی بیجا یا حاضر شدن در دادگاه درفشار روانی  بیشتری قرار می گیرد . بهترین کاری که موسوی می توانست انجام دهد که در جامعه بتواند سر بالا برد و هم به دوستانش و هم به نظام کمک کند این بود که قبل از تنفیذ به اشتباه خود اعتراف می کرد و خط خود را از بیگانگان جدا می کرد . اکنون که عده ای از هموطنانمان به دلیل سبک سری برخی جناحیون و سیاستبازان فریب آنها را خورده وبعد ازشناسایی به عنوان عوامل  ایجاد اغتشاشات  به عنوان متهم درپیشگاه  قانون حاضر شده اند موسوی وظیفه دارد از آنان حمایت کند . بهترین حمایت این است که شجاعانه در محضر قانون حاضر شود وهمه عواقب کج اندیشی خود را به دوش کشد و عده ای بیگناه و فریب خورده را به کانون خانواده برگرداند .



برچسب ها : دادگاه  , 
      
<      1   2