سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاکریز

توفیق یار مردم تعدای از شهرهای کشورمان شد و خاطرات دوران دفاع مقدس را زنده کرد و مردم افتخار یافتند در مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر شهدای حمله تروریستی شرکت کنند و لحظاتی همراه با شهدا باشند . خبر می رسد در مشهد هم این افتخار در روز پنجشنه 30/7/88 ساعت 30 /8 صبح از محل مسجد بناها به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) نصیب رزمندگاه و مردم شهید پرور مشهد خواهد شد و بار دیگر با همراه شدن با شهدا یاد و خاطره آن دوران را زنده خواهند کرد . امید که با حضور پرشور مردم و هیاتهای مذهبی خاری بر چشم دشمن باشیم .


      

شهر بی تو بوی غم می دهد . غمی سنگین که بردیوارهای شهر سنگینی می کند . رفتنت تنها رفتن نیست که خرابه های شهری بر رفتن تو خاکریزان می شود و ویرانی دلهای بسته به تورا فریاد می زند .




      

این روزها تب و تاب رایزنیها برای انتخاب اعضای کابینه دولت دهم در محافل سیاسی و اجتماعی کشور بالا رفته و جناح ها و گروههای سیاسی و گاهی حزبهای نوظهور به دنبال حق خواهی می باشند . به راستی آقای رییس جمهور چه تیمی را برای خدمت رسانی به مردم در دولت دهم انتخاب خواهد کرد ؟ آیا نقطه نظرات احزاب و گروهها در انتخاب اعضای کابینه مؤثرتر است یا مشکلات موجود بر سر راه مردم . ؟ آیاباید کابینه سیاسی باشد یا اقتصادی ؟ میدانم اعضای دولت ترکیبی از سیاسیون و اقتصادیون و فرهنگیون و ... هستند اما منظورم چربی و سنگینی ترازوست که به کدام سو خواهد بود ؟
این احتمال که تیم فعلی بر سرکار باشند و تغییرات جزئی باشد منتفی نیست . مگه نه

راستی سریال جمونگ به جاهای خوبی رسیده  . دیدید چه زود امپراتور شد و برای پیشگیری از تشنج و درگیری چه جالب با ازدواج با سوسانو مشگلو حل کرد . با پیدا شدن این بچه هه کیه یوری فکر کنم باز جنگ قدرت شروع بشه . تا بعد



برچسب ها : مشکلات یا احزاب  , 
      

اگه از کسی آدرس پرسیدی جلو خودش از یکی دیگه بپرس . کرایه تاکسی رو وقتی بده که پیاده شدی با یه اسکناس 5000 تومانی بعد از کلی گشتن همه جیبات . شمعهای کیک تولد دیگران رو برو فوت کن . بادکنک بچه ها رو بترکون . اشتباه لغوی و گرامری دوستاتو با خنده بهش گوشزد کن . وقتی همه جمونگ نگاه می کنن کانال رسانه ملی رو عوض کن


      

آبی . نشان دهنده هوش و سلامت . پوشیدن لباسهای کمرنگ آبی آرامش بخش و حالت اندیشمندانه به آدمی می دهد . آبی پررنگ به معنی کار آمدی صلاحیت و مسوولیت پذیری است برای نشان دادن غم و افسردگی نیز به کار می رود .
سبز. خوشایند است چون برای تمرکز کردن روی آن چشم نیازی به تنظیم شبکیه ندارد . احساس ثبات و امنیت می کنیم . البته انواع رنگهای سبز معانی و پیامهای گوناگونی دارد .
بقیه رنگها باشه برای بعد .
دگرگونی ؟ شعار تغییر اوباما خیلی هم عملی نشد . یعنی شعار بود یا نه ، او توان اجرای گفته اش را نداشت . این به دلیل نفوذی است که صهیونیسم جهانی بر معادلات سیاسی امریکا دارد . کارتر های اقتصادی در اننخاب سیاسیون آمریکایی نقش ویژه دارند یا بهتر بگوییم آنها میگویند چه کسی کدام پست را برای چه مدت تصدی کند . جنگها بر اساس میزان موجودی سلاح و مهمات انبارهای آنان پی ریزی می شود .  اوباما ها عروسکهایی هستند که باحرکت دست آنان حرکت کرده و از خود هیچ عامل محرکه ای ندارند .




      

سلامی به گرمای خاک خوزستان . سنگرهای بی نشان باران خورده سالهای تنهایی . از جبهه می گویم که غریبی اش دل رزمندگان روزهای سخت را به درد آورده . امروز دیگر بوی باروت از آنجا نمی آید . صدای توپ و تانک از پشت خاکریزهایش به گوش نمی رسد  . راستی تهران چه خبر ؟ مگر خبری بوده ؟ میگویند صدای شلیک می آمده . چی شده ؟ دشمن تا کجا آمده ؟ کو ؟ کجاست ؟ چه شکلیست ؟ درکدام لباس است ؟
دیروز می گفتند شمال باران خوبی آمده . البته کشاورزان ناراضی به نظر می آمدند . فکر کنم زمان جمع آوری محصول برنجشان همین روزهاست . حالا جمع کردن برنج لازم است اما باید به انبارها بسپارند .
پرت و پلا نمیگویم . میخواهم فضایی باز کنم که به درد هم بخوریم . گرمی خاک جنوب و گرمی انبارهای برنج شمال و گرمی گلوله رها شده از سوی قاچاقچیان مواد مخدر در شرق و خنکای استقلال طلبی در غرب ، زیر سر استعمار پیر انگلیس است .
چرا خاکریز ؟؟!
بهترین حفاظ در دوران دفاع از خاک پاکمان خاکریز بود . جان پناه جان ها بود و مانع نفوذ دشمن . می خواهیم بار دیگر آن را بنا کنیم تا حفاظی باشد در مقابل تهاجم سایبری دشمن . از تو کمک میخواهم و با تو به گفتگو خواهم نشست . از هر جنسی که باشی .