سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاکریز

«در زمان امیرالمؤمنین، زن در همه‌ی جوامع بشری -نه فقط در میان عرب‌ها- مظلوم بود. نه می‌گذاشتند درس بخواند، نه می‌گذاشتند در اجتماع وارد بشود و در مسائل سیاسی تبحر پیدا بکند، نه ممکن بود در میدان‌های... انفجار!

این آخرین کلماتی بود که در ششم تیرماه سال 1360 از زبان مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران جاری شد و هنوز جمله به پایان نرسیده بود که انفجار ضبط صوتی که منافقین جلو ایشان گذاشته بودند او را به خون غلطاند . این سند مشخص می کند که ارزش زن در نگاه رهبر معظم انقلاب بسیار است .

مقام معظم رهبری هنگام ترور سال 60





برچسب ها : رهبری  , 
      

هرنانی خوردن ندارد . البته می شود خورد ، اما حلالش تفاوت دارد .  به هر کس بگویی نان حلال ، خواهد گفت : ای بابا کو نان حلال ؟ ولی من  می گویم شاید کم باشد اما پیدا می شود . کمی باید دقت کرد . هم او که پشت میز بنگاه معاملات می نشیند می تواند نان حلال به خانه ببرد ، هم اوکه در آفتاب گرم سنگ بر سینه می گیرد و روی هم می گذارد تا دیوار باغی یا خانه ای بالا رود می تواند نان حلالش را حرام کند .یکی با اعلام قیمتی واقعی و به دور از ترفندهای معمول ودیگری با کم کردن مقداری پودر سیمان در ملاتش . نان حلال پیدا میشه ؟!.
میگن به هرکدوم از فوتبالیستها که تیم کره جنوبی را بردند و به جام جهانی راه یافتند پنجاه میلیون تومان هدیه دادن .  نوش جونشون . حلالشون .گوارای وجود
.





برچسب ها : ورزش.فوتبال  , 
      

پس از چند روز انتظار، اسامی 8 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان، بطور رسمی از سوی وزارت کشور اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این هشت کاندیدا به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سعید جلیلی، غلامعلی حدادعادل، محسن رضایی، حسن روحانی، محمدرضا عارف، سیدمحمد غرضی، محمدباقر قالیباف و علی‌اکبر ولایتی.
برای آشنایی بیشتر مخاطبان با سوابق تحصیلی و کاری این نامزدها، ایسنا بیوگرافی کوتاهی از آنها منتشر کرده که بدین شرح است: 

سعید جلیلی متولد 1344 منطقه معروف به طلاب مشهد مقدس است؛ وی تحصیلات خود را تا مقطع دکتری علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) تهران به پایان رسانده و به زبان‌های عربی و انگلیسی تسلط دارد. وی در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ حضور یافت و سال 65 در عملیات کربلای 5 به درجه جانبازی نایل آمد. وی در سال 68 به وزارت امور خارجه رفت و در سال 80 به دفتر مقام معظم رهبری رفت و در سمت مدیریت بررسی‌های جاری دفتر رهبر انقلاب به ادامه خدمت پرداخت.وی پس از انتخابات سوم تیر 84 به عنوان گزینه مطرح و موردنظر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ دولت نهم برای تصدی وزارت امور خارجه مطرح شد اما بر اساس مصلحت، اداره معاونت اروپا و آمریکای این وزارتخانه را بر عهده گرفت.وی در حال حاضر دبیری شورایعالی امنیت ملی و مسئولیت پیگیری موضوع هسته‌ای کشورمان را بر عهده دارد.
غلامعلی حدادعادل متولد اردیبهشت ماه سال 1324 در تهران است. او در سال 1358 معاونت وزارت ارشاد را بر عهده داشت و طی سال های 1361 تا 1372 نیز معاون وزیر آموزش و پرورش بود. همچنین از سال 1374 تا کنون (به استثنای فاصله 83 تا 87) ریاست فرهنگستان زبان و ادب فارسی را بر عهده داشته است. به مدت 13 سال نمایندگی مردم تهران در مجالس ششم، هفتم، هشتم و نهم را بر عهده داشت و در فاصله سال های 1387 تا 1383 رئیس قوه مقننه بود. او از سال 1387 تا کنون نیز به عنوان مشاور عالی مقام معظم رهبری منصوب شده است.
محسن رضایی در شهریور 1333 متولد شد. او در رابطه با این فعالیت های سیاسی به مدت 5 ماه توسط ساواک اهواز بازداشت شد. او در آستانه پیروزی انقلاب و ورود امام خمینی (ره) در جمعیت منصورون وظیف? حفاظت از جان حضرت امام (ره) را برعهده گرفت. او در خرداد 1358 به عضویت شورای فرماندهی سپاه درآمد. در شهریور 1360 از سوی حضرت امام خمینی(ره) به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد رضایی در شهریور 1376 به عنوان «دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام» منصوب شد و مطالعات اولیه برای تنظیم سند چشم انداز 20 سال? ایران را آغاز نمود.
حسن روحانی متولد 21 آبان 1327 در شهر سرخه است. وی نماینده مجلس خبرگان رهبری از سال 1378 و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال 1370است. از سال 1368 به عضویت در شورای عالی امنیت ملی در آمد و از سال 1371 نیز ریاست مرکز تحقیات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را عهده دار شد. وی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره چهارم و پنجم و دبیر شورای عالی امنیت ملی از سال 1368 تا 1384 بوده است. او در این سمت، رئیس تیم هسته‌ای ایران بود که انتقاد نسبت به تعلیق غنی سازی در دوره وی از جمله حاشیه های پرونده او بوده است .
محمدرضا عارف در سال 1330 در یزد به دنیا آمد. او در سال 1355 با اخذ مدرک کارشناسی ارشد و در سال 1359 با اخذ مدرک دکترای برق مخابرات هردو از دانش‌گاه استنفورد به ایران بازگشت.او در ابتدای انقلاب در دستگاه های دولتی همچون شرکت مخابرات و وزارت فرهنگ و آموزش عالی فعالیت کرد و در سال‌های 73 تا 76 در سمت ریاست دانشگاه تهران حضور داشت. پس از آن نیز در کابینه‌ی دولت اصلاحات در سال‌های 76 تا 79 به‌عنوان وزیر پست و تلگراف و تلفن مشغول به خدمت شد و در سال‌های 79 تا 80 به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به فعالیت خود ادامه داد. وی در سال های 1380 تا 1384 به‌عنوان معاون اول رییس جمهور برگزیده شد. او عضو پیوسته‌ فرهنگستان علوم ایران، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
سیدمحمد غرضی در سال 1320، در اصفهان، متولد شد و فوق لیسانس در رشته الکترونیک دارد. وی وزیر نفت در دولت میرحسین موسوی و وزیر پست و تلگراف و تلفن، در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی بود.
محمدباقر قالیباف در شهریورماه سال 1340 در شهر طرقبه متولد شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 و آغاز جنگ تحمیلی، قالیباف نوجوان در سال 58 و در سن 18 سالگی وارد جبهه شد و در سال 1361به عنوان فرمانده تیپ امام رضا(ع) و یک سال بعد در جایگاه فرمانده لشکر 5 نصر خراسان انتخاب شد.وی پس از جنگ فرماندهی لشکر 25 کربلا را عهده دار بود. او همچنین در سال 1373مسئولیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) را پذیرفت. در سال 1376 به دستور مقام معظم رهبری عهده دار فرماندهی نیروی هوایی سپاه شد. او در همین زمان با گذراندن دوره های فشرده خلبانی در ایران و فرانسه مجوز پرواز با ایرباس را بدست آورد. در سال 1379 مجدداً با حکم حضرت آیت الله خامنه ای، فرماندهی نیروی انتظامی ایران را عهده دار شد. در سال 1384 با رای شورای اسلامی شهر تهران به عنوان شهردار پایتخت انتخاب شد و تا کنون به مدت هشت سال در این سمت حضور دارد.
علی‌اکبر ولایتی در 4 تیر ماه 1324، در رستم آباد، یکی از روستاهای شمیران به دنیا آمد. او پزشک اطفال و فوق تخصص بیماری های عفونی خود را در دانشگاه جان هاپکینز آمریکا گذراند. مطب شخصی وی در شهرک غرب تهران واقع است و مدیریت بیمارستان مسیح دانشوری را نیز بر عهده دارد.پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مدتی معاون وزارت بهداری بود، در دوره اول مجلس به نمایندگی مردم تهران انتخاب شد و سپس به مدت شانزده سال، در دوره های ریاست جمهوری حضرت آیت الله خامنه ای و آیت الله هاشمی رفسنجانی، به عنوان وزیر خارجه مشغول همکاری بود. پس از سال 1376 به عنوان مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل منصوب شد و تا کنون در این سمت مشغول فعالیت است.




برچسب ها : انتخابات  , 
      

چرا باید اسامی کاندیداها به شورای نگهبان داده شود؟ چون قانون است
چرا باید اسامی آنهایی که تایید می شوند را شورای نگهبان اعلام کند ؟ چون قانون است
چرا باید منتظر شورای نگهبان ماند که مشخص کند چه کسی صلاحیت دارد ؟ چون قانون است
چرا تمام نظرات شورای نگهبان در مورد مصوبات مجلس مورد تایید و بررسی مجدد آن مصوبه قرار می گیرد ؟ چون قانون است
پس چراعده ای که میدانند صلاحیتشان برای ریاست جمهوری احراز نمی شود منتظرند تا...
 





برچسب ها : انتخابات  , 
      

آقایی که قراره رییس جمهور بشی سلام .چندتا سوال دارم .اگه میشه جواب بده .لطفا!
1- اگه توی اولین سفر استانی یه عالمه مصوبه داشته باشی ودر سفر چهارم بفهمی که نیم عالمش اجرا نشده چیکار میکنی؟
2- اگه یه باره دلار سه برابر بشه غیراز آمریکا وعوامل استکبار دیگه گردن کی میندازی ؟ 
3- اگه بهت بگن اشتباه کردی چند روز قهر میکنی ؟
4- اگه توی تلویزیون نشون بدن هنوز در ایران بچه هایی هستند که روی زمین میشینند و کلاس درس تشکیل می دن چیکار می کنی؟
5- اگه معاون یه وزیرت درجمع خبرنگارا الکی بگه : ارز مرجع به کالای اساسی نمیدیم و باعث گرانی اقلام ضروری مردم بشه چیکار می کنی ؟
6- اگه بری مراسم تدفین یه رییس جمهور و یه زن نامحرم بخواد بیاد بغلت کنه و عرض ارادت داشته باشه چیکار میکنی؟
7- الان چقدر پول داری؟دوست داری بعد چهار سال چقدرسرمایه داشته باشی؟
8- وقتی میری سفرخارج کشور ، چندتا از قوموخیشان رو به همراه می بری؟
9- ازاول جوونیت چند بار اتوبوس سوار شدی؟من کارت داری؟
10- نون سنگک بهتره یا بربری؟
11- تو بیشتر زور داری یا خودروساز ها ؟
خب بسه دیگه . به ده سوال پاسخ بدی کافیست . این یازده تا بخاطر یازدهمین دوره بود .
میدونی ،سوال خیلی زیاده ولی میدونم الآن در حال برنامه ریزی برای حضور پرشور در انتخابات هستی . البته هنوز وقت تبلیغات نشده برای همین اسمت رو ننویس .چون مجبورم جوابهاتو خصوصی کنم . راستی یه سوال دیگه.
اگه اینترنت در ایران قطع بشه ، تکلیف کارهای بانکی و انتقال اطلاعات و.... چی میشه ؟میتونی برای این مشکل هم کاری بکنی ؟
یاعلی بسم الله ... 





برچسب ها : انتخابات  , 
      

یکی یه روز می گفت : به این مسئولین محترم دولتی بگویید که جان بچه هاتون یه مدت حرف نزنید بذارین یه کم تعادل در جامعه ایجاد بشه . میگفتم آخه اگه مدیران حرف نزنن ، پس چطوری برنامه هاشون رو برای مردم تشریح کنن؟ اونوقت میگین چرا این مسئولین حرف نمی زنن ! مگه لالن ،نکنه کار نمی کنن . میگفت آخه اینها حرفاشون حرف نیست . هرکی زودتر از خواب پامیشه یا زودتر از اتاق جلسه بیرون میاد برای عرض اندام کنه یه چیزی می پرونه وقتی خراب میشه میره تو پستو قایم میشه . اون میگفت : توی کشورهای به اصطلاح پیشرفته ولی غیر مسلمون وقتی یه رییس مییس پشت دوربین که نه ! توی حموم خونه اش هم حرفی میزنه روحساب وکتاب میزنه و اگه اشتباه باشه پاش جون میده چه برسه به استعفا.میگفت رفتم روغن بگیرم گفتن گرون شده . چون جناب معاون وزیر فرمودن دیگه ارزمرجع به کالای اساسی نمیدیم .در اومدن حرف ازلبهای مبارک همانو جمع شدن روغنها از فروشگاهها همان . انگاری همه روغنها رو جمع کردن که گند کاری معاون وزیرو روغنمالی کنن. تازه داشت یه آرامشی توی بازار روغن موغن حاکم میشد که .... حالا ببینید این حرف نابجا در چه موقعیتی از یک زبان سبز بیرون اومده . 50روز تا انتخاباته . کشور نیاز به آرامش روحی و روانی داره .رهبر معظم انقلاب مدام مسئولین رو به داشتن تدابیر مردمداری نصیحت می کنن .صداو سیماتمام توان خود را در موضوع انتخابات بکار گرفته و... خب چه کسی آب به آسیاب دشمن می ریزه ؟ یه مسئول بی کفایت ! اونوقت جرات و جسارت عذرخواهی از مردم را هم نداره . آقای وزیر هم که نه تنها اخلالگر روبرکنار نمی کنه که در پی توجیه حرف نابجا بر میاد !!
فهمیدم بنده ی خدا راست می گه . پس آقایون مسئول جان همه ی اونا که ازتون میخوان یه چیزی بگین ، چیزی نگین .نگین دیگه ای بابا باور کنید نمیگن لالید...حداقل بذارین اونایی حرف بزنن که پای حرفشون هستند . حالا بگید پراید کیلویی چند ...  





برچسب ها : دولت.اقتصاد  , 
      

دمش گرم .به این میگن رییس جمهور . خداکنه این سیاسیون از دیوار انقلاب نپرند.!!
الآن زلزله زده ها چادر میخوان ، خوراک میخوان ، خونه میخوان ، کمک میخوان ، وام بلاعوض میخوان .یه رییس جمهور میخوان از دیوار هم اگه شده بپره بره دیدنشون . اونوقت در خبرها میاد که((مراسم تجلیل از دست اندرکاران سفرهای نوروزی در ورزشگاه آزادی باحضور رییس جمهور انجام شد))اووو وه این همه دست اندرکار . خب نمیشد تو شهرهاشون ازشون تجلیل بشه . باید حتما میومدن تهرون .
البته این میتینگ ورزشگاه آزادی ربطی به زلزله ها نداره ها . !! این برای آمادگی در آینده نزدیک و زلزله جدیده . صبر کنید خرداد صداش در میاد....
عکس مربوط به دیداراز روستاهای چهارمحال بختیاری در سال 1369 می باشد .

 





برچسب ها : انتخابات  , 
      

اگه رو این زمین سرمایه گذاری کنی توش نون خوبی داره . این ماشین یه هفته دیگه ده جوب روش می یاد .
بتونی یه شرکت ثبت کنی و با یه بانک ببندی ، شیش ماهه بارتو بستی . یه سال پولتو بذار بانک 20درصد بگیربی دردسر . بهروزخان صدی چند میده؟.
یه نفر می خوام مالخر باشه بی دردسر یه زیر خاکی دارم آبش کنه . یه خونه چشممو گرفته ، اگه برام جورش کنی ده میلیون جیرنگی شیرنیت میشه . رفتم شمال یه زمین دیدم با دریا 50متر فاصله داره .عیبش اینه دست وارثه .دونفرشونو دور زدم مونده یه بچه صغیر که باید بتونم دادگاه مادگاهو درست کنم . یه زیر میزی دادم تا سندو زیرسبیلی ردش کنه .
تا ببینیم چی میشه ، گفتن مالیات زمین بالای یه میلیارده ، میخوام یه مدرسه چهارپنج کلاسه توی یه روستا موستا بزنم شاید مالیاتو بیخیال بشن .
روزی دوساعت میرم اداره بقیشو توی بنگاه آقا جمشید خونه بالا وپایین می کنیم یه درصدی گیرمون میاد . ماکه پول خریدنداریم فقط قیمتو جور میکنیم تا خریدار بیا سرمعامله و فروشنده هم یه جوری رضا بشه . از این دست جنسو می خرم ندیده 30درصد ازش میخورم .
جنسا تاریخش یه دوماهی رد شده بود دلم نیومد بریزم دور دادم تاریخشو جدید زدن خلق الله که همه تاریخدان نیستن.
کارت بانکی بازیکنشو شارژ کردم تا تیمو ببازونه قول داده یه گل به خودی بزنه یا یه پنالتی بده .
دختره گقته فقط خرجی میخواد خیلی اهل خرید و مهریه واین چیزانیست خب ....
ما که گفتیم چیزی بلد نیستیم اما گفتن تو فقط بیا مدیر عامل باش بقیه کارا باما تو ماهی دوسه میلیونو بگیر حالشو ببر و...ای داداش زندگی همش خرجه .نون درآوردن که با این حرفا که رومنبرا میگن که ....
به کجا می روی چنین شتابان . آخر آخرش یه کفن بدن یا ندن با یه متر زمین ، تازه اگه یه طبقه باشه .....به کجا چنین شتابان ...فاتحه





برچسب ها : اجتماعی  , 
      

روزگاری مثل این روزها یه بانوی پهلوشکسته با بازوی کبود توی خونه علی (ع) در بستر افتاده بود . یه گل یاس که بوی بابایش رسول خدا رو میداده . یه خانوم که تا روزهای آخر عمر شوهرداری و خانه داری یادش نرفته . یه همسر که برا گرفتن حق شوهر مظلومش خونه به خونه مهاجر و انصار در زد و ازشون خواست به حقانیت علی (ع) اقرار کنن . این روزها فاطمه (س) فقط درد پهلوی شکسته نداره که درد نامردمی مردمی نادان و بوزینه صفت رو داره . مردمی که هنوز چند روز از رحلت پیامبرشون نگذشته ، خونه دختر پیامبرشونو آتش می زنند . هنوز صدای یا حق یا حق گفتن مقتدایشون توگوششونه برای گرفتن سیم وزر دینشونو می فروشن . این روزها خونه علی چه خبره؟... چجوری میشه با علی علیه السلام همدردی کرد .چجوری میشه به زهرای مرضیه گفت : یا فاطمه سلام الله ما هم از امت پدرت هستیم .دسمونو بگیر و هدایتمون کن .شفاعتمون کن که به درگاه خدا روسیاه نباشیم .





برچسب ها : مذهبی  , 
      

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال درباره علت عدم تعویض لباسش با بازیکن تیم فوتبال رژیم صهیونیستی گفت: «من لباسم را با قاتل عوض نمی کنم.

کار قشنگی کرده این فوتبالیست مطرح جهانی .با چند کلمه یه جمله کوتاه درست کرده و اونو کوبیده به پیشانی رژیم غاصب اسرائیل. اگر هر کدوم از ورزشکاران ما همت کنند می تونن در عرصه های مختلف ورزشی ارزشهای دینی و اسلامی رو به نمایش بگذارند . مثل یا ابوالفضل های رضا زاده . مثل یا زهرای مهدوی کیا واکبر پور ویا حسین حدادی . و... اما گاهی اوقات قیافه هایی به میدان ورزش به خصوص مستطیل سبز قدم می گذارند که انسان دلش می خواد 90 دقیقه در 9 دقیقه تموم بشه که مجبور نباشی ریش نعل اسبی و موی خروسی و ابروی زنانه وسرو تن خال کوبی شده رو ببینی . یا اون آقا مثلا سرمربی تیم ایران اسلامی است با لباسی وارد زمین بازی می شه که انگار کنار ساحل مدیترانه قدم می زنه . یا توی بازیهای لیگ برتر و حالا دیگه دسته یک و دو کشور جوان خیز ایرانمون اسامی عجیب وغریب به گوشمون می خوره که دلمون برای بچه های فوتبالیست می سوزه . تاجایی که جا دارن بازیکن خارجی میارن که فقط پز بدن . این همه جوون مستعد فوتبال توی مملکت داریم باید میلیونها دلار خرج آوردن آقای سیخ از سوئد و آقای میخ از بلژیک بکنن یایکی دیگه رو میرن از انگلیس میارن که مجبورن تمام بدنشو بپوشونن که خط وخطوتش دیده نشه .چه اجباری آخه؟ . بعد منتظر میشینیم که فرهنگ جامعه درست بشه و فرهنگ جهادی داشته باشیم و جوونهامون با چیزایی مثل گذشت و فداکاری و دفاع آشنابشن وزمین ورزشو میدان کرکری خونی و نیش زدن نکنن!. اینا چه ربطی به فوتبال داره ؟ ربط داره . وقتی بچه ها می بینن چند میلیون پول بیت المال باید هزینه آمدن و رفت یه آقایی بشه که آیا بیست دقیقه بازی کنه یا نکنه کم کم می فهمن که ارزش یعنی چیز دیگه . بگذریم .کار کریستین رونالدو جالب بوده و پوزه ای از اسراییلیها رو به خاک مالونده . خدا به ساق پاش و عقلش برکت بده .





برچسب ها : ورزش.فوتبال  , 
      
<      1   2   3      >