توزیع کارت‌های اعتباری اقشار کم‌درآمد تا پایان بهمن‌ماه

عبدالکریم رجبی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه موجودی کارت های اعتباری بین 50 تا 100 هزار تومان خواهد بود، افزود: البته هنوز میزان آن هنوز مشخص نیست و در جلسه بعدی دولت و مجلس کف و سقف موجودی این کارت ها مشخص می شود.

خیلی خنده‌دارآفرین به دولت فداکار  . به این میگن یه طرح خوب وعالی . آخه لزومی نداره کلی هزینه کنند و جلوافزایش قیمتها رو بگیرید!! بذار هر جور دوست دارن قیمت اقلام وخوراکیها و لوازم ضروری مردم رو واسطه ها و تولید کننده ها بالا و پایین کنند. بعد عزیزان در دولت و مجلس در جلسات شبانه طرح میارن که .کارت اعتباری بدیم به مردم . مشکل حل می شه .!! چجوری ؟ حالا من می گم . 1- مثل کمیته امداد امام خمینی (ره) که به افراد تحت پوشش خود کمک می کنه از محل صدقات مردم ، دولت هم کمک میکنه به همه ی مردم !از کجا؟ داره دیگه چیکار دارین .  2- تو این گیرو ویر یه چیزی هم به بانکها و شاید دولت و بخشهای خصوصی می رسه . بالاخره باید به تعداد خانوارها یا سرپرستان یا ایندفعه همهی مردم حساب باز کنند و کارت اعتباری توزیع کنند . هر کارت چقدره ؟یه مبلغی هم باید توحساب بمونه .قرعه کشی هم میذارن  3- حتما نمی شه تواون حساب یارانه ای هم پول بریزند چون شورای امنیت سازمان ملل می فهمه و فکر می کنه این بار سهم انرژی هسته ای مردم به حسابشون ریخته شده .4- بادادن کارتها صف درست می شه و بعضیها حال وحوصله صف رو ندارن وازگرفتن اون منصرف میشن .  درنتیجه یه چیزی هم به نفع دولت محترم می شه .
پس بگو جناب الهام جان گفتند که قراره به مردم در پایان سال برای خرید آخر سالشون کمک کنند . دمتون گرم .بجنبید تا دیر نشده !!.
آخه الهام جان ، چرا کاری که باید بکنید نمی کنید . بابا قربونتون برم اگه فقط چندصدتا از این ده هزار بازرسی که همیشه به رخ فروشندگان می کشید درست و مردانه بازرسی کنند و انبارها رو خالی کنند باورکن نیازی به کمک به مردم نیست و میشه این کمک روهم به مردم مالی و سومالی و مالدیو وآفریقاوزیمبابوه و موزامبیک و ... داد که از گرسنگی نمیرند . می گید نه امتحان کنید . البته اگر از مصوبات مهم جلسات شبانه به خطر نمی افته  .!
 آفرینبووووس





برچسب ها : دولت.اقتصاد  ,