نوی این کشور امام زمان (عج) و توی این سرزمین کهن کسی نیست جواب دهن کجیهای دولت نامردان بی هویت آمریکایی را بدهد؟ آیا باید همبشه با تشر و اخم آنها ما لبخند بزنیم و هنوز هم آقا و جناب را پیشوند نامشان  بکنیم که لحظه ای پس از پایان مذاکرات حرف خود را پس می گیرند ؟
تا کی باید بگوییم این حرفها برای آنان مصرف داخلی دارد و برای دلخوشی اسراییل گفته اند ؟ توهین جان کری و رییسش اوباما از حد گذشته . به نظر می رسد دولت مردان ما صبر بیش از حد دارند و یا از پاسخ قاطع در حراسند . اینگونه حرفهای آلوده سیاست بازان آمریکایی نگاه ملتها را به ایران عوض می کند . از یک سو همه آنچه داریم را در اختیارشان گذاشتیم که شب و روز و نیمه شب بازرسی می کنند از این سو بوق وکرنا دارند که ما امنیت منطقه را باز گرداندیم .
آقای ظریف خواهش می کنیم 1 - کمتر لبخند بزنید شما که کفاشیان نیستید .2- کمتر انگیسی حرف بزنید ما زبان با اصالتی داریم .اگر فکر می کنید نمی فهمند خب بروند یاد بگیرند شما چطور زبان آنها را مثل زبان مادری یاد گرفتید . 3- اگر با آنها حساب کتابی دارید که ما نمی دانیم ، گوشه ای بدهید تا جوانان وطن جوابشان را بدهند . همین





برچسب ها : انرژی هسته ای  ,