امروز 22 بهمنه . روز عزت واقتدار ایران و ایرانی . اونقدر چشمها توی دنیا به طلوع خورشید ایران بود که ببینند با این همه فشار اقتصادی و گافهای برخی سیاستمداران در پای میزهای مذاکره و تهدیدات پی در پی سیاست بازان آمریکایی که گزینه های روی میزشون را به رخ مردم ایران می کشیدند ، آیا مردم ایران باز هم در روز 22 بهمن به صحنه می آیند یا خسته شدند ؟ برخی مسئولین نظام هم نگران شده بودند که آیا مردم می آیند یا ...
و مردم بیخیال و فارغ از همه ی زدو بندهای سیاسی و هیاهوی تبلیغات داخلی و خارجی به تکلیف انقلابی دینی وایرانی خود عمل کردند و آمدند . خوب هم آمدند .بهتر از 35 سال گذشته .
آمدند تا به آنهایی که به گزینه های روی میزشان مینازند بگویند این خیل عظیم مردمی ، این سیل خروشان ایرانی ، این طوفان سهمگین انقلابیون یک گزینه ی ایران است . حالا گزینه ای نشان دهید که بتواند در مقابل خشم این ملت کارایی داشته باشد .
مهمترین و با ابهت ترین گزینه اوباما همان شیپور بد صدای جنگ است . که پاسخ آن را هم شنید . اگر دست از پا خطا کنید ناوهایتان با 5000 سرباز غرق خواهد شد و...
و باز هم رسالت مسئولین بیشتر و بیشتر شد . این ملت سزاوار تکریم بیشتر است . این ملت تحقیر استعمارگران را نمی پذیرند و برایشان سخت است که در رسانه های خارجی با مسخره کردن سبد کالا تحقیر شوند . این ملت عزت می خواهد نه سبد کالا با صفهای چند صدمتری .این ملت احترام می خواهد نه برنج هندی مانده در انبارها و این ملت به هوش است ، باهوش است و بیدار است . اگر ساکت است فقط گوش به فرمان رهبراست .والسلام .

22 بهمن مشهد