سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاکریز

دلتنگم . دل تنگ . دوست داشتم با کارونیان احرام بندم و رو سوی یار داشته باشم . دلتنگم .دوست داشتم هیچ دوختی برلباسم نبود . دوست داشتم اکنون هیچ رنگی جز سفیدی برتنم نبود . دوست داشتم برلبانم هیچ کلامی جز لبیک نبود . دلتنگم . دل تنگ آن کبوتران حرم امام مجتبی (ع) دلتنگ آن کنبد خضراء . دلتنگ آن کوچه های بنی هاشم که در تصویر ذهنم می کشیدم و در آن قدم می زدم . دلتنگم خدایا ، من هم دوست داشتم دعوتم می کردی . آه .
امروز روز اول ماه ذی حجه بود . وکاروانیان احرام بسته می روند تا با صفای دل روح خود را صبقل دهند .می روند تا خانه چشم نواز خدا راطواف کنند . می روند تا سعی صفا و مروه کنند و با آب زم زم جان دل را شستشو دهند . اکنون کاروانیان در راهند . اکنون کاروانیان در طوافند و اکنون من دلتنگ دلتنگ دل تنگ حضورم ... خدایا با توام ...
                                        





برچسب ها : حج.مکه  , 
      

گاهی کودکان می خواهند چیزی به بزرگترها بگویند اما نمیدانند چگونه بگویند . بزرگترها هم نمیدانند چگونه کودکان را بفهمند . با چهره ای معصومانه و نگاهی پراز صداقت می گوید که من .من میخوام از شما بپرسم که .که ...وجواب می شنود .چی میخوای بگی زود باش کار دارم .ها بگو چی ؟ و اودوباره میگوید . من .من شما رو خیلی خیلی اندازه یه ...باز سخنش قطع می شود که .ای بابا زود باش بگو چی می خوای . غذا که خوردی دیگه چی می خوای بگی . بروبازی کن کار دارم غذا روگازه .شیرآب بازه . ای بچه جون سمیراخانوم جلو رده بگو دیگه ....واو با دستپاچگی میخواد ادامه حرفاشو بزنه که این پاو اون پا می کنه و مشنوه که.بدو برو دستشویی یه وقت خودتو خیس نکنی . و او می رود اما با یک دنیا حرف مانده توی دلش . میخواست بگوید منو چقد دوست داری. میخواست بگوید من شمارا خیلی خیلی اندازه یه دنیا دوست دارم .اما عقده در گلو ماند چون حوصله ای برای شنیدن حرفهای بریده بریده اش نبود . کودکان را دریابید . آنها مظلمومند .
 
                                          





برچسب ها : روزجهانی کودک  , 
      

به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری خاطرات و نمادهای دفاع مقدس ، بسیجیان پایگاه بسیج شهید تندگویان حوزه 17 حمزه سیدالشهدای مشهد اقدام به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در محدوده پارک بلوار پایداری نمودند . با توجه به اینکه یکی از نمادهای دفاع مقدس پوتین می باشد بسیجیان قبل از فرارسیدن هفته دفاع مقدس اقدام به ساخت نماد پوتینی بزرگ در نزدیک نمایشگاه کردند . شبانه روز کار کردند تا نماد به روز اول هفته دفاع مقدس و هنگام افتتاح نمایشگاه برسد . متاسفانه در صبح 1/7/91 ساعت 5:30دقیقه خبر می رسد که کارگران شهرداری منطقه 9 در حال تخریب پوتین ساخته شده هستند . این در حالی است که مجریان فرهنگی در شهرداری در هر کجای شهر که تصمیم می گیرند نمادهای عجیب و غریبی نصب می کنند . این اتفاق در حالی رخ می دهد که بسیجیان با اندک بودجه و اعتباری که از منابع محلی و کمکهای مردمی جذب می کنند می خواهند هفته دفاع مقدس را گرامی دارند تا مبادا عده ای یادشان برود که چه خونها برای حفظ ارزشها ریخته شده است . چه پاهایی در پوتین ماند و صاحبش اکنون جانباز جنگ تحمیلی بشمار می آید . صدای مردم مشهد برای برچیده شدن المان یا نماد فراماسونری در میدان فلسطین به گوش مسئولین شهرداری نرسید . نمادی که ازهرخیابان منتهی به میدان عدد 11 را نشان می دهد . ایادر این شهر فقط یک سازمان اجازه دارد نمادهای خود رابه نمایش بگذارد و آن شهرداریست ؟. سوال اینجاست که نماد پوتین دست ساز بسیجیان که با کمترین هزینه ساخته شد ه چه آسیبی به شهر می رسانده که با این عجله شهرداری دستور تخریب آن را صادر کرده ؟انتظارمی رود مسئولین شهرداری درهفته دفاع مقدس کمی خویشتنداری کنند واز برچیدن پرچمهای ارزشی و نمادهای دفاع مقدسی خودداری کنند تاکمی شهربوی دفاع مقدس بدهد و آن روزهای ارزشمند یادآوری شود .
                                                          




      

دفاع همچنان باقیست . این کلام مقام معظم رهبریست . امروز می بینیم که دفاع سطح گسترده تری پیداکرده و از مرزها و کشورگذشته است . با گستاخی برخی بی دینان و حمله به ارزشهای اسلامی به این نتیجه می رسیم که اگر قدمی عقب بگذاریم آنها پیش خواهند آمد و ارزشهایمان را فتح می کنند . پس باید با تمام آنچه داریم دفاع کنیم و زبان توهین کنندگان به پیامبر اعظم (ص) را از حلقومشان بیرون بکشیم . اگر خون کثیف سلمان رشدی ها را مسلمانان می ریختند و آنها را به درک میفرستادند امروز کسی جرات نمی کرد چنین فیلمی بسازد . باید سازندگان فیلم راکشت .باید جانشان را گرقت تا عبرتی شود برای آنهایی که هنوز خشم مسلمانان را تجربه نکرده اند . یاد امام به خیر چه محکم حکم ارتداد سلمان رشدی را صادر فرمود. یادش به خیر و روحش شاد .




      

لبیک یا رسول الله

لبیک یا رسول الله

لبیک یا رسول الله

لبیک یا رسول الله

لبیک یا رسول الله

 

لبیک یا رسول الله

لبیک یا رسول الله

 




      

یارسول الله . این اولین بارنیست که به شما اهانت می شود . وآخرین بار هم نخواهد بود . از روز اول دعوتت به اسلام ، بودند بت پرستانی که نمی توانستند تورا تحمل کنند و بر سرت خاکروبه می ریختند و باسنگ زخمت  می زدند . یا رسول الله . تو با صبرت در آن روزهای سخت توانستی اسلام را جهانی کنی و امروز خاری باشد در چشم مستکبران و ظالمان ویاوری برای محرومان و ستم دیدگان .  یا رسول الله. امروز هم به ر وشهای مختلف به شما اهانت می شود . یک روز در دانمارک . یک روز در فرانسه . یک روز در آمریکا . و امروز قبطیان و یهودیان دست در دست هم دادند و با ساخت فیلم به شما اهانت کردند که خدا لعنتشان کند . یا رسول الله . امروز بیداری اسلامی چنان خواب راحت ر ا از دشمنان اسلام گرفته که گویی بار دیگر فریاد عمارها و یاسرها و ابوذرها به گوش می رسد . گویی بدر و خیبری دیگر به پا شده . یارسول الله . آن صبری که داشتی را به ما عطا کن تا در این مصیبت خردمندانه اقدام کنیم تا بیداری اسلامی به اوج خود برسد وکاخهای ظالمان را فرو ریزد و جهان برای آمدن مهدیت (عج) آماده گردد .  یارسول الله . یارانت در گوشه گوشه جهان فریاد بر آوردند که مرگ بر آمریکا . مرگ براسراییل و مرگ بر عاملان توهین به ساحت مقدس خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی سلام الله علیها .




      

مادر،  دراندیشه چه هستی ؟ به کدامین خاطره بافرزندشهیدت فکر می کنی ؟ کدام روز زندگی اش را مرور می کنی ؟ به او چه می گویی که اینگونه غمگین نشسته ای؟ تودرحسرت دلبندت به غم نشسته ای و من در حسرت لحظه ای از عزت دلبندت . من هروقت برمزار دوستان شهیدم حاضر می شوم از آنها چیزی می خواهم . از هر یک به تناسب اخلاق و رفتار و میزان رفاقتمان چیزی می خواهم . امروز قبل از اینکه تو برمزار فرزندت حاضر شوی دقایقی من با او تنهابودم . از او چیزهایی خواستم که شاید تنها او بتواند از خدا طلب کند . چون اگر من آنچه از او خواستم از خدا طلب کنم گناهی بزرگ حساب می شود . نمی دانم شاید او درخواست مرا بذیرفته باشد واز خدا طلب کند .شاید از تو اجازه بخواهد که ... مادر به شهیدت بگو که روزگار چگونه برمن تنگ آمده . مادر به پسرت بگو که من مانده ام . یعنی جامانده ام . یعنی وامانده ام . یعنی درمانده ام . مادر به غلامرضایت بگو که من هم ... . خسته ام . آشفته ام . راستی او چه خوب سبقت گرفت . چه هوشمندانه . وچگونه مرا جا گذاشت با دنیایی ... .

 





برچسب ها : شهید. مادر.بهشت رضا  , 
      

پس از 29 روز ، روزه گرفتن همه می دانستند که قطعا امروز یا فردا عید بزرگ مسلمانان فرا می رسد و تا یازده ماه دیگر باید به انتظار رمضان نشست تا بازهم از موهبتهایش برخوردار شوند. به خصوص آنانی که این عید برایشان زکات فطریه به همراه می آوردومی توانند دردی از دردهای ناداری وفقرخود را درمان کنند . عید به خودی خود شادی بخش است و در هر زمانی که باشد افراد بسیاری را خوشحال و متنعم می کند . اما فکر می کنید الان عید در شهرها وروستاهای زلزله زده آذربایجان چگونه است ؟ آنجا که خانه ها و کاشانه ها ویران شده . آنجا که پدرها به دنبال چادری برای سرپناه و مادران به دنبال طعامی برای کودکانند . عید وقتی شیرین است که برای همه شادیبخش باشد یا حد اقل خبر نداشته باشی که در گوشه گوشه این وطن وبلاد مسلمانان چه می گذرد . خبر نداشته باشی که کودکان گرسنه غزه چگونه شب را به صبح می رسانند و خبر نداشته باشی مردم حاشیه نشین شهرهای ایران اسلامی اکثرا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند . باید کاری کرد . دست بالا برد و دستی گرفت . یاعلی ... عیدتان مبارک .

                             





برچسب ها : عید فطر. زلزله  , 
      

روزهای آخر ماه مبارک رمضان سپری می شود ودقیقه های برگشت ناپذیر می گذرد . زبانهای خشکیده در دهان و شکمهای خالی از طعام جایی برای استغاثه و درخواست و طلب از خدا نمی گذارد . البته این خود همان است که خدا می طلبد . اما
این ساعات و دقایق از محبوبترین ساعات و دقایق یک مومن است . هنگامی خدااز او می خواهد به ستایش و تسبیح او بپردازد . ایستاده ، نشسته، خوابیده به راست و چپ . این یعنی که خدا می خواهد بنده اش دراستغاثه باشد و مدام او را در نظر داشته باشد . از خدا بخواهد برای خود وبرای دیگران .برای همین شب قدر را آفرید و برای همین مشخص نکرد که قطعا کدام شب ، شب قدر است تا بهانه ای شود برای حضور بندگانش بر درگاهش . تا راه باز باشد که اگر شبهای گذشته نیامدی امشب بیا و اگر شام نیامدی سحر بیا . او می خواهد که ببخشاید . حال بهانه اش را تو بیاور . حرم ائمه ..کربلای معلا . گنبد خضرا .بقیع غریب . یا حرم خدا مسجدالحرام . از کجا دست به سویش دراز می کنی و الهی العفو می گویی . اگر مسجدی هم در نزدیکی خانه ات نبود بر بام خانه برو واز آنجا الغوث الغوث بخوان .می بینی چه راهها در پیش گذاشته تا او را بخوانیم . و من ترجیح می دهم چوپانی باشم در دل شب دربیابانی تاریک و هم صداباگوسفندان که قطعا آنان نیز تسبیح گوی پروردگارند،و به شکر نعمتهای فراوان خدا بپردازم تا درخواست نعمتهَای نداده خدا که به حتم حکمتی در ندادنش نهفه بوده یا من شایسته اش نبودم . 
والهی عاقبتمان را ختم به خیرفرما.... 





برچسب ها : دعا.قدر.رمضان  , 
      

لطفا اگه کسی از میانمار خبری داره بگه ! آخه دادو بیدادهای تماشاگران و ورزش کاران در لندن همه ی توجه ها رو به خودش جلب کرده و مسلمانان میانمار فراموش شدند . این معاون سازمان ملل هم که قرار بود بره و خبری از میانمار بگیره احتمالا سر راه رفته لندن و یادش رفته که قرار بود کجا بره . اگه کسی دیدش بهش بگه داداش قرار بود بری میانمار و خبر بیاری چی شد؟ طفلکیها این خبرنگاران ایرانی هم که سرشون خیلی شلوغه . آخه لندن کجا میانمار کجا . خیلی دوره نمیشه رفت . بیخیال حتما یه کاری شدن دیگه . هشتصد هزار مسلمون که چیزی نیست . فعلا  ببینیم المپیک چی میبشه . آخ سوریه هم که هست . اونجا چی شد؟ این کوفی خان چرا پس زد ؟ داشت تازه جا میفتاد . اصلا خدا کته امشب قهرمان بکسمون همچین بکوبه تو دهن حریفش که غرق خون بشه . یا نه خداکنه اون داور نامرده باشه که عبدولی رو بازوند .مشت بکسورمون چنان بخوره تو دهنش که دندوناش بریزه رو تشک نامرد عوضی . اه مکه داور بکس با کشتی فرق داره؟؟ 




      
<      1   2   3   4      >